woensdag 8 december 2010

Valt nog best wel tegen…

Sinds vorige week ben ik weer aan het werk en o wat ben ik gesloopt… Vind het heel fijn om weer bezig te zijn en weer bij mijn collega's te zijn, maar ik moet er echt weer inkomen, ik werk ook nog maar 2 dagen dus op zich ben ik dan net weer in en dan ben ik weer een tijdje vrij. Maar het komt vanzelf wel weer.
Mika doet het gelukkig harstikke goed bij Prikkebeen, ze vinden het allemaal een heerlijk mannetje! (tsja dat is het natuurlijk ook ) Hij slaapt daar ook goed en vind het spelen en kijken naar de kindjes erg leuk! Geeft in ieder geval een goed gevoel dat het goed gaat en kunnen we met een gerust hard werken.
Het is praktisch de komende tijd wel veel plannen hoor, maar we staan er samen voor en bekijken per week hoe we het het makkelijkst kunnen plannen.
Vandaag met Sven geweest voor een echo. Hij deed het heel goed, op de foto's zijn geen afwijkingen gevonden, morgen ga ik met mika weer naar de nefroloog en zullen we ook de uitslagen van het bloed van Sven wel krijgen.Sven is nog steeds onder de indruk van de prikken want als het over de dokter gaat dan zegt hij concequent, als ze maar niet prikken hoor mama.
Het ziekenhuis belde maandag ook nog eventjes of we misschien dinsdag voor het VUDO onderzoek konden komen, dat is een Video Urodynamisch onderzoek, ze spuiten dan contravloeistof via een katheter in de blaas en dan kijken ze met rontgen wat er dan gebeurt met de vloeistof, loopt het terug of plast hij het netjes uit, moet hij druk zetten met plassen. Helaas voor hun vonden we het een beetje kortdag om het allemaal te regelen, daarbij hadden we deze week al 2 afspraken in het ziekenhuis dus we hebben nu een afspraak voor 4 januari. Erg spannend vind ik zelf, ik hoop nl dat er zo weinig mogelijk uit komt.
Morgen dus weer een ochtendje ziekenhuis met Mika dan kijken of ik al kan thuiswerken en anders ga ik lekker slapen… want daar ben ik wel aan toe zzzzz…..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Google Analytics Alternative