woensdag 22 december 2010

Masker opgezet... en als mensen erom vragen...

Persoonlijk heb ik het deze periode erg moeilijk. Ik kan er even met mijn hoofd niet meer bij wat er allemaal met Mika en met ons gebeurt, het gebeurt en wij leven met de dag wat er de dag erna weer gaat gebeuren. Hoe ik moet omgaan met mijn emoties vind ik het lastigst, ik lijk af en toe wel een ijskonijntje, en ben ik dat? Ik heb het idee dat ik met een masker oploop die er elk moment keihard af kan vallen, maar moet ik wel een masker opzetten, mag niemand mijn verdriet zien??? Alles is zo in een roes geweest dat nu pas besef komt, moeilijk maar we komen er wel uit!
22 December werd Mika voor 3 en half uur opgenomen op de dagopname Pauw van het WKZ. Hij werd aan de bloeddrukmeter gelegd en hij heeft zich voorbeeldig gedragen. Corine was gezellig meegegaan om mij gezelschap te houden en zo had Mika ook een vriendje bij zich Mika is na zijn flesje zelfs een uurtje gaan slapen en ondertussen werd elk kwartier zijn bloeddruk gemeten aan zijn beentje. Toch wel knap! De zusters vonden ook dat hij wel mocht blijven, zo'n rustig kereltje kwamen ze niet zo vaak tegen. Het is ook gewoon een heerlijk vrolijk mannetje!
De uitslag van de waardes krijgen we op een later tijdstip.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Google Analytics Alternative