vrijdag 20 mei 2011

Opname

Vrijdag de 13e was dit jaar echt geen fijne dag… De donderdag ervoor was Mika de hele dag al niet echt lekker op de creche had hij op alles gespuugd. Arjan en ik hadden maar vast overlegd dat we vrijdagochtend even met de artsen zouden bellen omdat hij maar zo ziek bleef.
's avonds om 12 uur gaf ik hem zijn medicijnen en daar werd hij weer zo misselijk van… maar het lukte het niet om het kwijt te raken dus hij werd er alleen maar beroerder van. Koorts even opgemeten… ineens 39,5 dus toch maar even seh van het ziekenhuis gebeld… Daar hebben ze even overlegd of ze hem gelijk wilden zien of de volgende ochtend…. Kwam erop neer dat ik 2 uur snachts in de auto zat naar het WKZ (waar ook de A28 afrit nog eens afgesloten was:( ) Daar aangekomen alle standaard onderzoekjes, bloedafname en urine, uit het bloed bleek een verhoogde infectiewaarde van 100, normaal is die 2 als je een snotneus hebt 15… Dus besloten dat hij opgenomen zou worden en dat via ORS zijn maagje weer rustig gemaakt werd. Dit ging eigenlijk best goed en de volgende dag ging het alweer beter, halverwege de dag weer over op melk, maar 's avonds viel hij weer terug in het spugen en ook gelijk weer koorts…
De volgende dag weer rustig, alleen 's avonds zijn gebruikelijke spugen maar geen koorts. Maandag uiteindelijk de nefroloog gesproken, en tsja helaas hoort het spugen er gewoon bij 1 tot 2 keer is acceptabel, en waarschijnlijk is het nu door een virusje extra aangewakkerd… Ik had eigenlijk op een oplossing gehoopt maar helaas die is er niet, een beetje teleurgesteld ging ik dan ook wel naar huis… wel wil ik eigenlijk dat hij nog een keer op reflux wordt getest… en verder maar gewoon met de handdoek in de aanslag… want ja als hij spuugt redden we het niet met een spuugdoekje….

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Google Analytics Alternative