donderdag 21 oktober 2010

Back to "normal" life....

Morgen is het zover we mogen naar huis, terug naar het echte leven. Want heb wel het idee hier een beetje te hebben stil gestaan en dat alles langs me heen is gegaan…Zal ook wel weer flink wennen zijn, want tsja ga helaas niet helemaal terug naar ons oude leventje, er zal veel gaan veranderen.
Mika heeft veel begeleiding nodig, zal de 1e tijd wekelijks op controle moeten. Thuis goed eten volgens zijn dieet, op tijd zijn medicijnen, hij krijgt nu nog1 keer antibiotica voor zijn blaas waar een infectie was gezien en elke voeding 2 ml zout omdat hij een zouttekort heeft.
We zijn ook erg aan het nadenken hoe we het moeten doen als ik straks weer ga werken, 1 naar wat voor kinderdagverblijf moet Mika, is dat een medisch of een normaal. En hoe gaan we het regelen met alle bezoeken aanhet ziekenhuis en eventuele opnames. Hier hebben we de komende tijd de tijd voor om over na te denken..
Ook de dokter vanmiddag nog even gesproken. En zij heeft verteld dat ze de bloedwaardes streng in de gaten gaan houden en waar nodig aanvullen met bijvoorbeeld ijzer maar ook iets om zijn bloed op peil te houden en uiteindelijk zal hij waarschijnlijk ook 3 keer in de week gespoten moeten worden. Iets waar we ook van schrokken maar we laten het maar op ons afkomen. En zullen zo goed mogelijk ervoor zorgen dat hij zich lekker blijft voelen.
Ik ben van plan ook thuis na afspraken en als ik het nodig vind te blijven bloggen zodat ik voor mezelf een beetje een soort van dagboek bij hou, maar julie kunnen dan nog steeds op de hoogte blijven!
Eerst dit weekend eens goed gaan genieten van mijn mannen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Google Analytics Alternative