maandag 18 oktober 2010

Het ene erin, het andere eruit.

Zoals ik vanmorgen al schreef was de verwachting dat de katether eruit mocht vandaag en inderdaad dit was het geval. Ook ons voorgevoel over de sonde klopte , sinds vanmorgen zit er ook een slangetje in zijn neus, we blijven proberen met de fles maar omdat het zo belangrijk is dat hij alle voeding binnenkrijgt heeft hij voor alles wat hij over houdt een sonde gekregen. Helaas is de fles geven momenteel echt een drama, hij redt 15 a 20 cc en zet het dan op een gillen. We hebben alverschillende theorien waardoor het komt maar zeker weten doen we niet. Dus tsja de sonde moest wel… Nu hoor ik iedereen al denken dan duurt het nog wel even voor ze naar huis mogen maar dat hangt niet daarvan af. Mika zal gewoon met sonde en al naar huis komen en we zullen dan daar de sondevvoeding voortzetten, het hangt meer afvan hoe zijn bloedwaardes blijven deze week en hoe zijn blaas zich netjes leegt na het uithalen van de katheter, woensdag gaan ze opnieuw bloed testen en ondertussen zullen er steeds wat echo? van zijn blaas genomen worden. Vanavond is er al eentje gemaakt en het lijkt erop dat hij de blaas leegplast.wat betreft de bloedwaardes deze zijn weer wat gedaald en betekent dus dat de extra calorien in zijn voedsel aan slaan. Daarnaast al onze vragen gesteld tijdens het gesprek met de arts, wij vragen ons vooral af hadden we dit kunnen voorkomen,wat als we er eerder bij waren geweest. Maar dat alles maakt niets uit omdat bij aanleg de nieren al niet goed waren en de nierwaardes dus nooit beter geworden waren.. Ook heb ik besloten dat als we naar huis gaan ik geen moedermelk meer geef, een hele moeilijke beslissing omdat ik hem het beste wil geven aan de andere kant thuis fulltime kolven zie ik niet zitten. Kunstvoeding is daarnaast voor de artsen beter te reguleren, dus dat geeft wel wat voordelen, maar zo lang we hier zijn blijf ik nog eventjes kolven. Als alles meezit mogen we aan het einde van de week naar huis. Laten we dit dan maar hopen… Want we zijn er echt wel weer aan toe om 1 gezinnetje te vormen. Alleen slapen is ook maar zo alleen, en ook Sven moet zijn mama missen en ik mijn lieve Sven… Gelukkig gaat hij morgen gezellig naar oma, en hij heeft belooft wat koekjes voor me te bakken, dus mam je komt er niet onderuit
Tot de volgende keer… bedankt voor al jullie steun, en o ja ik vergeet nog wel eens wat berichten te beantwoorden, mijn excuses hiervoor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Google Analytics Alternative