zaterdag 16 oktober 2010

Rustige zaterdag

In het weekend zijn er weinig artsen in huis en we hebben dus ook geen arts gesproken over mika.Het is vooral belangrijk dat hij voldoende eet. Nu is dit af en toe nog wel een probleem, vooral het flesje met extra duocal wordt nog wel eens een gevecht, vanmiddag ging het beter maar vanavond redde hij maar net de helft. Aan de borst wordt het ook iets minder goed, maar misschien dat we dit ook wel naar een fles verhuizen binnenkort om toch meer zekerheid te krijgen wat hij nu binnen krijgt. Is toch een fijner gevoel vinden wij, en dan kan ik nog wel even kijken hoe lang ik het kan kolven voordat hij op kunstvoeding over gaat. Maar deze manier levert extra onnodige stress op. Daarnaast kunnen arjan en ik ook afwisselen bij meer flesjes en ben ik niet de enige constant in het ziekenhuis en kan hij ook een nachtje hier slapen en ik thuis met Sven.Mika heeft vandaag ook erg last van krampjes gehad is dus ook een gewone baby
Vooral verdeling van tijd tussen beide boys is nu heel erg moeilijk en al weten we dat Sven bij iedereen terrecht kan, we willen er ook zelf zoveel mogelijk voor hem zijn.
Vanmorgen zijn nathalie en anke langs gekomen,nat had wat boekjes meegenomen om me bezig mee te houden en anke wat lekkere chocola voor bij de thee . Ik heb de 1e dagen goed moeten opletten dat ik iets eet maar dat gaat steed beter. Ik ben zo met andere dingen bezig dat ik dit vergeet.
De 1e kaartjes zijn al binnengekomen bij ons thuis. Erg lief! Vooral Nick zijn woorden waren erg mooi maar ook de kaarten vanuit het werk doen ons goed. Het aantal mensen die de blog hebben gelezen is ook enorm zag ik.
We keep in touch!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Google Analytics Alternative